Isnin, 12 Ogos 2013

Malam Raya


Malam Raya...

Keluarga Cik Joe, Keluarga Cik Joe dan Hadi dah sampai...

Call Addin ajak lepak...Addin kata "on"...

Call Kenshi ajak lepak...Kenshi kata dia masih di

Sabah...Ahad baru sampai Semenanjung...

Call Ikan ajak lepak...Dalam hati aku berbicara kecil; "ko Ikan jangan "tak on" plk...ko bukan ada komitmen apa pun"...Alhamdullilah...Ikan kata "on"...tapi masa awal angkat call tanpa jawab salam aku dia terus cakap: "Kel, aku dah kat batu pahat...jangan cakap nak tumpang balik kampung"...kah kah kah..wey, aku dah dari hari
sabtu lah wey dah kat kampung...

Addin dah dok Shah Alam...Aku dah tak leh beza antara abg ikan dgn ikan si kembar iras
tue...sebabnya ikan skang dah pakai baju ala Ramli Sarip ngn M.Nasir..."Ikan, baju tue terlalu matang lah untuk ko"...

Topik utama yang dibincangkan adalah pasal Johor Darul Takzim Fc, TMJ, Negeri Johor, Johor FA, Piala Malaysia, NuNEZ, Guiza, Pablo Aimar, Jazzarin (budak kampung Addin), Fandi Ahmad, jurulatih baru JDT, BOS, chant ngn Flare Johor, Piala Malaysia, Mat Yo, Syafik Rahim si Copot tue, Saffe Sali, Johor Palsu dan macam2 lah pasal Johor...

Tapi bebudak nie cakap : "Kel, tak de benda lain ke ko nak sembang...asyik bola Johor jer"...

Bebudak nie dah panas bontot...Addin gua faham sebab ada orang rumah dah...yang ko Ikan apa hal nak balik awal...makanya gua akur...bersurai...dan aku perlu sedia untuk
menghadapi situasi yang sama pada tahun2 berikutnya...lebih2 lagi kalau Ikan(serir) dah ada komitmen nak berumah tangga lepas nie...abang ikan (serar) dengar kata dah tak lama lagi nak buat masjid dia..fuck...

sebelum balik rumah..aku jalan ke ekspo ramadan Parit Raja sorang2...dan beli something...fuck...aku jalan2 ekspo Ramadhan sorang2...apa semua nie...


Tiada ulasan: