Sabtu, 27 Julai 2013

Siber Warrior (aduh,kenapa aku kena tulis perkataan nie!)




Ini baru betul2 warrior beb...



Daripada dok tunjuk perut yang terkehadapan sambil pakai baju Melayu hitam,berseluar jeans, berspek mata hitam sambil dok berarak, terjerit2, terlolong2, berkonvoi kibar2 bendera, bersorak2 macam peserta Himpunan Bersih kat KL tue, lebih baik dok tengok kartun Keluang Man...nie baru betul2 pejuang cool beb..tapi buat masa nie aku tengah dok layan cerita Usop Sontorian...

Siber Warrior...aduh kenapa aku tulis lagi perkataan nie...aduh...aduh...maaf...aku tak tahu apa itu siber warrior...aduh kena tulis lagi perkataan nie...serius aku tak tahu wey menatang apa tue...tapi aku dapat rasakan yang ianya suatu benda yang sangat2 menjengkelkan...memualkan...rasa macam nak muntah..nak ketawa terguling2 macam tenggiling...

Lebih baik layan kartun nie lagi best....


Usop Sontorian

Hidup biasa2 sudah...sempoi2 sudah...Tak yah nak angkuh dan sombong sangat...Tak yah nak tunjuk perut sangat...Lepak2 sudah...Tak payah nak guna kuasa sangat...Tak payah nak papar gelaran sangat...Tak payah nak malukan dan jatuhkan Melayu sangat...Tak payah nak berbohong sangat.......


p/s Gua nak bukak posa kat kedai mamak...dan nak tanya sama pekerja kedai mamak tue .."lu org nie Melayu ker????"...





Tiada ulasan: