Isnin, 15 Julai 2013

BUKAN TAHUN 2013!!!



Apa kalian gila...apa kalian sudah tidak waras...kalian gila!!!

Saat ini, tika ini, sekarang ini, detik ini, tahun 2006...aku tegaskan 2006!!!...bukan 2013...

Semalam baru sahaja ayah ibu hantar, salam dan labai aku kat desa Fajar Harapan...

Semalam baru aku dapat kawan bilik baru....Si Wandy berambut kerinting itu...

Jadi masakan pula kalian bisa katakan saat ini tahun 2013....

Kalian bebal agaknya...

Wandy baru sahaja kenalkan aku dengan seorang manusia Terengganu yang tak makan nasi ; Nik namanya...

Aku baru sahaja berjumpa Enal setelah 2 tahun kehilangan...Masih lagi segar kata-katanya..."Amir Ahmad konon...sejak bila orang panggil kau Amir"....

Kalian sudah hilang ingatan....

Kalian ini terlalu terkehadapan sangat...

Sekarang baru 2006, bukan 2013....

Tadi aku baru jer jumpa Azhar...Si Azhar tue kata yang dia tengah bertaruh dengan Azrin...Bertaruh sapa dapat awek dulu kat USM nie...

Tadi malam baru jer aku lepak kat Padang Kota ngn Nik pakai moto Kassim...lepas tue masa nak balik USM, sesat terlajak sampai masuk jambatan...atas jambatan pulak motor pancit...

Sial apa kalian cakap sekarang nie tahun 2013...aku baru jer sampai dari lepak rumah abang Botak kat Kulim...

Yang cakap sekarang nie tahun 2013, orang tue dah sesat...dah tak ada agama...dah nak lawan takdir Tuhan..mana ada manusia yang boleh merentas masa...kau tue bukan Nabi...Nabi yelah...bukan sahaja boleh merentas masa tapi boleh merentas alam...Boleh Iskraj dari MasjilHaram ke BaitulMuqadis semalaman sahaja...Boleh plk Mikraj sampai ke Sindaratul Mutaha...Alam lain dah tue...Boleh plk lihat dan jumpa orang terdahulu dan tengok juga keadaan umat masa hadapan...Itu Nabi...tapi kau sapa.. cakap kau nie macam seolah-olah boleh lihat masa hadapan plk...sekarang nie kan tahun 2006...tetiba kau cerita perihal tahun 2013 apa kejadahnya hah...Kau nie memang dasar orang tak bertuhan...dasar tak beragama... dasar perasan nak jadi Nabi tapi banyak dosa....dasar tak bertauhid....Murtad...

Kepala bana apa yang tulis tarikh sekarang nie tahun 2013....sampai bebudak sekolah pun jadi sesat...terpaksa tulis tarikh kat buku latihan tahun 2013...sapa yang memadai-madai ini....dosa berantai lah ssapa yang sebar dogma kata sekarang nie tahun 2013....

Aku baru jer sampai KL ini...sebab temankan 3 sekawan seni : Wandy, Dep ngn Nik nak buat temuramah ngn kartunis Ibrahim Anon atau Ujang esok...nie jap lagi nak cari tempat tidur dan lepas tue nak cri tempat berbuka posa...sudah terang lagi bersuluh, yang sekarang nie bukan tahun 2013...


aduh...esok nak kena kuar 1 1/2 hari kat seberang...aku rasa kena tumpang abang Zainor je lah...boleh gak rasa naik moto Jipang dia....

seluruh umat manusia...jangan percaya pada dogma tahun 2013...masa tue takkan tiba...bukan 2012 akan kiamat ker...jadi masakan kalian bisa ber 2013 sepajang masa...bodoh dan bebal lah...tahun itu takkan akan wujud....tahun tue dah kiamat...apa kalian takut kiamat...kalian takut mati...sebab tue kalian tanam dan pasak dogma yang tahun 2006/2007 itu adalah tahun 2013...kalian penakut...kalian takut dengan realiti...kalian takut dengan kenyataan...kalian ini Babi...

minggu lepas baru jer aku berdebat dengan kumpulan aina dan zul kat kelas tutorial pasal isu sulataus salatin dan pensejarahan moden...abis kelas tue, aku ada jumpa Ratna n mintak Ratna belikan  gelang mutiara Sabah sebab ibu aku nak...

aku baru jer balik dari belajar bahasa Inggeris dengan Aliza Mansoor dekat cafe Indah Kembara...esok malam plk aku nak gi makan KFC ngn jln2 kat Batu Feringgi dengan Aliza ngn Ika...jadi celaka dan bebal apa sekarang nie tahun 2013 hah....


Amirul a.K.a. abang Nabil baru jer bagi tiket Hujan kat Dino...petang tadi chek2 baru jer ajar aku main YM..lepas tue aku dapat kenal sorang awek....Ilyana Iskandar namanya..

Dah...cukup...aku cakap banyak2 pun tak guna...aku bagi bukti banyak2 pun tak guna...kalian bukan nak terima pun...bukan nak akui...malah memerli, menyindir, mengenjek adalah lagi...aku cakap benar...yang bohong tue kalian...yang gila tue kalian...nak maju sangat...nak terkehadapan sangat...sampai tahun 2006/2007 pun ditukarnya jadi 2013...bodoh...bebal...celaka...babi...kepala bana...sial...khinzir...setan....kalian semua nie tak ada akal...tak ada agama...tak takut azab tuhan...pandai2 je cetus dogma sesat mcam nie...selagi aku roh aku bersemadi dalam jasad nie...aku akan tentang dogma sesat bodoh bahlul ini....sedarlah kalian...tampar pipi kalian...sedarlah...jangan ditipu...sedarlah...berdirilah atas bumi yang nyata...dunia yang jelas...jangan berkhayal banyak sangat...jangan nak terawang lebih2 sangat....ingat...aku tegaskan sekarang bukan tahun 2013......BUKAN TAHUN 2013!!!



Tiada ulasan: