Rabu, 24 Julai 2013

Kejohanan Piala Malaysia 2013






Gua tak sabar nak tengok kejohanan ini...Gua tak ada bernafsu pun nak sambut raya tahun nie...malah gua rasa raya nie makin menyesakkan kepala...Pak cik, mak cik dan satu kampung akan tanya soalan yang sama...tentang masjid gua...gua tak nak layan...gua nak nyorok dan tak nak pergi baraan (marhaban)...kadar nafsu amarah aku nak tengok menatang nie memang melebih-lebih..bahkan EPL pun aku taklah bernafsu sangat nak tengok...gua tak kisahlah Johor DT pasukan palsu tue kalah ker...Kelantan yang menang ker...atau Sime Darby tetiba jer bleh sekeh dan bengkes Johor DT ngn Kelantan...gua memang tak sabar menantikan menatang kejohanan nie yang dengar-dengar khabarnya bakal disepak pada 20 Ogos 2013 nie...

p/s: nanti boleh lah dengar pasal cerita imam kampung malas nak baca doa tahlil, doa selamat dan bermacam jenis kenduri berdoa sebab nak tengok live kat stadium bagi yang super ekstrim atau tengok kat tv bagi yang nak ke stadium tapi keadaan tak mengizinkan sebab hari esoknya ada pejabat jabatan kerajaan yang minta pak imam nie tolong bacakan doa pembukaan majlis untuk majlis diorg...

Tiada ulasan: