Khamis, 9 April 2009

kemana kamoo menghilang....

saya selalu perlukan masa kepunyaan saya...
saya x pernah terfikir yg saya perlukan kamu bila saya menangis...
dan hari2 saya rasakan seperti bertahun lamanya bila keseorangan...
dan katil tempat kamu baring adalah dibuat utk kamooo..

bila kamoo berjalan pergi...
saya mengira langkah2 yang kamoo lalui..
kamu lihat betapa saya perlukan kamoo buat masa ni?...

kemana kamoo menghilang....
helaian2 hati saya merindui kamooo...
kemana kamoo menghilang...
muka saya juga tahu utk merindui kamoo

kemana kamoo menghilang....
kata2 yg saya perlu dengr selalu membyangi saya..
setiap hari dan ianya sangat selesa
saya rindu kamoo...

saya tidak pernah merasakan ini sebelum ini...
segalanya saya lakukan adlah mengingati kamoo..
pakaian yg kamoo tinggalkan...mereka terdampar di atas lantai...
bau2 pakaian tu sama macam kamoo...saya suka perkara2 yg kamu lakukan...

bila kamu berjalan pergi...
saya kira langkah2 yang kamu lalui...
lihat..betapa ssaya perlukan kamoo skang ni?...

kita dijadikan untuk satu sama lain...
luar dri sini selama-lamanya..
saya tahu itu..
segala yg saya mahu adalah utk kamu tahu
segalanya yg saya buat...saya berikan hati dan jiwa saya..
saya sukar bernafas...
saya perlu utk merasakan kamu disini dengan saya...

kemana kamoo menghilang....
helaian2 hati saya merindui kamooo...
kemana kamoo menghilang...
muka saya juga tahu utk merindui kamoo
kemana kamoo menghilang....
kata2 yg saya perlu dengr selalu membyangi saya..
setiap hari dan ianya sangat selesa
saya rindu kamoo...

Tiada ulasan: