Rabu, 8 April 2009

kenapa???

saya menghitung apa yg tinggal pada saya...
bila semuanya saya tinggalkan
hidup saya...impian saya...
dan setiap waktu kamo bangga dengan diri yang sebenarnya bukan kamoo..
inilah kebenaran dan akan menjadi sejarah...

saya berikan kamoo segalanya...
saya berikan hidup saya...
dan semuanya utk kamoo...
tapi kamooo musnahkan segalanya...
saya berikan kamoo segalanya..
saya berikan jua hidup saya...
semuanya utk KAMOOO...

saya tertanya2 apa silapnya...
yg menyebabkan semua ni berlakoo...
adakah saya x cukup cantik (handsome)...(ya...saya sememangnya tak cantik@handsome)
selepas semua ni mlintas, kita telah laluinya...
ianya tak sepatutnya mcm ni..
KENAPA?
dan setiap waktu kamu msih teteap berbangga dengan diri yg sebenarnya bukan diri kamoo..
saya benci kebenaran tapi ianya masih tetap menjadi "ceritanya"...

SAYA sumpah, walucara apa sekalipun...kamu pasti akan tahu...
sebelum ianya terlambat dan hilang...
realiti sememangnya sangat rumit...
saya berharap dapat temui kebenran bersinar cerah di mata kamoo...

samada saya, mahupun kamoo..
hanya cuba perlu memahami...
kamu dan saya...
yup saya ingat...
lihat betapa ianya bermakna....!!!

Tiada ulasan: