Isnin, 19 November 2012

Memori.....



Ada beberapa hal yang aku fikirkan dan ia adalah suatu hal yang tak mungkin boleh terjadi...Jadi meski aku dah tahu yang ia tak mungkin terjadi, aku tetap fikirkan jugak...Nampak tak kedunguan aku di situ....


Aku selalu terfikir tak ada ke suatu alat yang boleh padam memori2 tertentu dalam otak dan hati kita...Macam hardisk cleans-up tue...

Tak pun tak ada siapa ker yang boleh cipta mesin masa agar dapat aku merentas masa lampau dan perbetulkan atau cegah diri aku daripada buat sesuatu perkara yang kelak di masa hadapan akan menyusahkan dan membuatkan aku sakit...

Atau...

Ini agak eksterim skit...aku terfikir jugak berkenaan soal kelahiran semula...Kalau ada konsep itu, start dari bayi aku akan cuba yang terbaik membuat suatu pemilihan dalam idup aku berdasarkan pada pengalaman kehidupan lalu itu....


Hahahaahah...benda yang mustahil....jadi x yah dok susah fikir...makin difikir makin gila dibuatnya....

yA...Memori memang suatu hal yang tidak boleh dipadam melainkan tetiba aku hilang ingatan..bahkan ia juga sukar untuk dilupakan....



Dah..dah..dah...aku x tahu aku sedang mengarut apa nie...

Tiada ulasan: