Rabu, 3 Oktober 2012

Tertekan................



Ah....seminggu lebih yang sungguh meletihkan dan memenatkan aku...bukan sahaja letih dari sudut fizikal tapi yang jauh lebih meletihkan adalah daris sudut benak mental aku ini.  Manakan tidak, aku hanya diberikan tempoh masa sekitar seminggu sahaja untuk menyiapkan kertas kerja untuk dibentangkan di seminar ....Nak naik gila aku dibuatnya...Helaian-helaian hitam rambut ku juga sudah banyak yang berubah warna menjadi putih...Beruban lah tu maksudnya...Ini nak kena pakai minyak kelapa ini...Hahahaha....Takpelah...aku cuma beranggapan yang Guru aku itu nak latih dan ajar aku buat kerja dibawah tekanan...Aduh lepas ini nak kena hantar bab 5 pulak dan pembaikan bab-bab terdahulu....


Moralnya: "Dan carilah pertolongan dengan sabar dan solat"....
....
......
........

Tiada ulasan: