Sabtu, 13 Ogos 2011

Lagu Tema Aku dan Si Dia

Alhamdullilah kerna pagi ini gua dapat bersahur. Tak seperti sebelum2 nie yang mana gua dan kawan-kawan gua asyik terlajak untuk bersahur. Terima kasih jugak gua ucapkan kepada si dia yang seringkali mengejutkan gua untuk bangun sahur...Thankz ya mama....

Sepanjang gua mengenali dan menjalani perhubungan dengan si dia, terdapat beberapa buah lagu yang merupakan tema dalam perhubungan kami yang mana tema lagu tersebut adalah berdasarkan kepada suasana dan kondisi perasaan dalam perhubungan kami sama ada indah, curiga,rindu, prasangka, benci, kasih, menyampah, sayang, putus harapan, bengang, hiba, suka, cinta, cemburu dan bermacam lagi lah.

Ini antara nama lagu bersama tukang nyanyinya.....

1. Warkah oleh Bau

2. When You're Gone oleh Avril Lavigne

3. Dear God oleh Avenged Sevenfold

4. 150 Juta Kali oleh Fynn Jamal

5. Selepas Kau Pergi oleh Laluna

6. Kepadamu Kekasih oleh M. Nasir

7. Srikandi Cintaku oleh Bloodshed

8. Somebody Told Me oleh The Killers

9. Malam oleh Plague of Happiness

10. Polaroid oleh Oh Chentaku

11. Cinta Pantai Merdeka oleh Jinbara

12. Sentuhan Listrikmu oleh M. Nasir

13. Menghitung Hari oleh Krisdayanti

14. I'll Kill Her oleh Soko

15. I'm Yours oleh Jason Mraz

dan yang terkini adalah Aishiteru oleh Zivillia....


p/s Ayat-ayat Quran dan kata-kata ibu gua jugak merupakan penyelamat dan pemulih semangat dalam hidup gua agar gua tak jadi gila.....

Tiada ulasan: