Selasa, 8 Januari 2013

Harimau Selatan Vs Tok Gajah



Hari ini yakni 8 Januari, tirai liga super membuka tirainya...

Aku tak sabar nak tunggu jam 8.45 pm...

Aku harap edisi pembukaan liga kali ini dimulai dengan tayangan 2 team bola yang ada skandal dengan Sultan Melayu...

Kalau tak ada live untuk game 2 team bola ini, maknanya rakyat Malaysia dah tak punya sultan...

Jadi gua harap RTM atau Astro Arena wajib tayangkan perlawanan antara Darul Takzim FC melawan Pahang....

Kalau tak tayangkan secara live....kedua-dua siaran tv nie dah kira menderhaka pada sultan...kah..kah..kah...

*SKUAD HARIMAU SELATAN @ DARUL TAKZIM FC



p/s : itu hari gua main futsal kat tempat cikai kat penang iaitu kat bukit jambul...tak sangka plk ada player kelate main futsal sama kat  tempat kelas bawahan mcm nie...bojan hoddak, piya, player import, indra putra pun ada...nie gua bergambar dengan abang indra putra mahyuddin yang kacak...tapi impian matlamat utama gua adalah nak bergambar dengan Kunalan...sabar yer Kunalan...ada rezeki kang gua bergambar dengan lu...



Tiada ulasan: