Selasa, 25 Ogos 2015

Selamat Beromen Kawan











SELAMAT BEROMEN AZHAR

Terima kasih atas momen2 yang kita kongsi selama ini. Antara momen indah misalnya seperti:

- Berdua-duaan di malam tahun baru sambil melihat percikan bunga api yang indah di atas bukit school HBP sebab tak balik cuti tahun baru.
- Ajar aku guna perisian Adobe Photoshop masa zaman buat zine Sembang Bebas dulu.
-Tak pernah kedekut untuk bagi guna PC kau yang power tue dan motor EX5 kau yang panjang bentuk saiznya tue.
-Terima kasih sebab kenalkan aku dengan bengkel moto dekat Sungai Dua untuk tujuan servis motor.
- Terima kasih untuk downloadkan cerita kartun dan movie2 best yang diminta. Giant Killing misalnya.
- Terima kasih untuk folder "takungan air mani".
- Terima kasih sebab kasi tumpang bilik kat Bakti Permai masa zaman aku merempat dulu.
- Momen mandi tepi pantai sampai gatal2 badan masa temankan abg Khairi memancing.  Dengar katanya menurut Badek, air pantai tue tercemar dengan najis babi.
- Momen tengok bola bersama. Mamat nie satu geng dengan Wandy, Nik, Kamisan, Abun sebab penyokong Liverpool.
- Tak pernah kedekut bila aku pow rokok Winston.
- Momen join tournament futsal bersama. Kau memang penjaga gol futsal yang power dengan gaya dress up dan aksi terbang2 kau. Tapi persoalannya, kenapa tetap kalah jugak. Hahahaha..
- Momen makan ikan pari bakar masa berbuka puasa kat rumah kau.
- Momen buat video "taubat sebelum ajal" bersama2 dengan Nik. Lakonan yang serupa celaka.
- Terima kasih sebab jadi donator power anime2 kat web Syok.org yang mana manfaatnya untuk seluruh rakyat Malaysia.
- Momen pe'el kau suka sodok kaki orang bila tidur sekatil dengan kau.  Sekali tue jelah aku tidur sekatil dengan kau masa kat Bakti Permai. Lepas tue, aku lebih rela tidur atas lantai kosong dari tidur sekatil dengan kau.  Jujur aku cakap, masa tue aku ingat kau nie kaum Nabi Lut. Dan hal yang sama kau buat lagi masa aku tidur beramai2 dengan budak2 nie kat bilik Wandy dan Nik kat desasiswa Restu. Kau punya perseteruan dalam hal tidur antara kau dengan Mirul, last2 aku yang jadi mangsanya.  Sampai aku terhambat tertidur kat bawah meja. Celaka punya Azhar dan Mirul.
- Suka dengar keluhan kau yang ikhlas tue dengan perkataan "Aduh" dengan nada keluhan yang tersendiri. "Aduh..aduuhhhhh"......lebih-lebih lagi bila keluhan itu dihasilkan kesan daripada setelah mendengar nasihat yang macam haram daripada ucop.


Kawan yang punyai sifat tidak pernah menghampakan permintaan dan harapan kawan2. Cuba berusaha segala yang boleh untuk memenuhi segala permintaan dan harapan kawan2. Suka tolong kawan2.  Pemurah dan jenis tak kedekut serta bersifat rendah diri dengan gaya dan cara yang tersendiri. Apapun, selamat pengantin baru Azhar.



p/s: Celakanya setelah penat menunggu, Misbun tetap tak datang dengan alasan yang agak celaka. Kawan-kawan rindukan kau lah Misbun.






Tiada ulasan: